H-100 Gençlik Aşısı

H100 gençlik aşısı, son zamanlarda en trend medikal estetik tedavi prosedürlerinden biri olmuştur. En yeni ve en başarılı cilt gençleştirme kokteyllerinden biri olarak kabul edilen H100 gençlik aşısı, diğer gençleştirme tedavilerine göre çok daha zengin bir içeriğe sahip olduğu için giderek daha popüler hale geliyor.

Çoğu insan günlük hayatın koşuşturması içinde rutin cilt bakımını ihmal eder veya atlar. Ve bunun sonucunda oluşabilecek zararları en aza indirmek için H100 aşısını kullanmak çok önemli bir avantaj olabilir. H100 aşısı içeriğindeki hyaluronik asit ile son derece etkili bir uygulamadır. Hyaluronik asit ile birlikte cildin ihtiyaç duyduğu antioksidanı içeren mannitol, oldukça şaşırtıcı sonuçlar elde etmesini sağlar. Günümüzde kullanılan birçok alternatif gençleştirme tedavisi olmasına rağmen, H100 gençlik aşısı içeriğindeki hyaluronik asit ve mannitol ile diğer gençleştirme tedavilerinden birkaç adım öndedir. Böylece H100 gençlik aşısı cilt dokularının ömrünü uzatır ve aynı zamanda ödem önleyici etkiye sahiptir. Mineraller gibi diğer elementler,

H100 gençlik aşısı, sarkmış ve kırışmış, deforme olmuş, nemini kaybetmiş ve hasar görmüş ciltlerin nem tutma kapasitesini arttırmada oldukça etkilidir. Yaşlanma nedeniyle cildin artık sentezleyemediği peptitler, vitaminler, mineraller ve amino asitler gibi elementleri de sağlar. Tüm cilt ihtiyaçlarını karşılar; canlı, elastik ve genç bir görünüm elde edilmesine yardımcı olur.